Onze droom

24 november 2017 - Amsterdam, Nederland

We hebben de knoop doorgehakt. We vertrekken! Eind februari stoppen we met werken en wordt ons huisje verkocht. The world is our home vanaf dan!

Waar gaan we heen? We weten het nog niet precies, maar Midden Amerika en Zuid-Oost Azië staan hoog op ons lijstje. Tips zijn welkom!

Waarschijnlijk beginnen we in Guatemala en de prachtige buurlanden in Centraal Amerika. We moeten dus gauw ons Spaans een beetje bijspijkeren. Onderweg gaan we verzinnen hoe we daarna verder gaan reizen.

Volgen jullie ons rond de wereld?

The World Awaits!

— travel is the only thing you buy, that makes you richer —

1. Janneke:
    Wat een super avontuur
  2. Eveline:
    25 november 2017
    Wat een geweldig plan. Ik ben erg benieuwd naar jullie reisverhalen. Ik wens jullie veel succes met de voorbereidingen van deze reis.
  3. Angela:
    25 november 2017
    Heel veel plezier. En ga van jullie droom genieten!
  4. Emmy bak:
    25 november 2017
    Wauw ,wat een fantastisch plan, ga jullie zeker volgen en genieten van jullie reis verhalen. Veel plezier met de voorpret die jullie ongetwijfeld zullen hebben .knuffel.
  5. Miriam:
    25 november 2017
    Jaaaa, super leuk om jullie te volgen!
  6. Ivar & Melissa:
    5 december 2017
    Ontzettend gaaf en stoer!! We volgen jullie op de voet/vliegtuig/bus/etc. :-)
  7. Jan en Corry:
    10 december 2017
    Natuurlijk gaan we jullie volgen.
    Veel reisplezier
  8. Annet en Ruud:
    10 december 2017
    We willen graag meereizen via jullie verhalen !!!
    Tip: Cuba ?? :-)
  9. Margreet:
    12 december 2017
    Wat ontzettend avontuurlijk, ik ga jullie zeker volgen! Follow your dreams....
  10. Jeroen:
    27 februari 2018
    Wat een super idee!
  11. Kas:
    27 februari 2018
    Cool! Echt een waanzinnige ervaring....veel plezier met jullie mooie reis. A journey of a lifetime!!!!
  12. René Hamstra:
    28 februari 2018
    So long Niels & Manon! Vandaag was ik net te laat om je nog persoonlijk de hand te kunnen schudden. Vandaar deze virtuele groet. Heb het goed en hou het goed. Tot ooit!!