Nieuw Zeeland - The Movie

4 januari 2019 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Het heeft even geduurd, maar daar is hij dan. Op speciaal verzoek van Leo, en omdat het prachtige Nieuw Zeeland er natuurlijk gewoon om vraagt om verfilmd te worden, hebben we onze volledige rondreis van zes weken gecompileerd in een filmpje. Het is dit keer niet gelukt om het kort te houden, maar ja, het was dan ook een groots avontuur. Het filmpje duurt bijna vijftien minuten, dus ga er maar even goed voor zitten. Klik hier voor de film.

Veel kijkplezier!

1. Ria Horst:
    6 januari 2019
    Even voor zitten was zeker de moeite waard, wat een geweldig resultaat.
    Ik heb genoten en werd er zelfs een beetje emotioneel van, die natuur en die muziek en dat jullie dat zo mooi beleven. Ik ben heel trots op jullie!
  2. Henk:
    6 januari 2019
    Super mooi!! Het is gewoon een professionele natuurfilm. We hebben de film naar de TV gestreamd. Geweldige beelden.
  3. Annet en Ruud:
    PRACHTIG !!
  4. Marjo:
    6 januari 2019
    Fantastisch!! Met tranen in mn ogen zitten genieten van jullie geweldige weken in t mooie Nieuw Zeeland. Nu lekker genieten in Dubai.😘😘
  5. Simone:
    6 januari 2019
    Hier ook gestreamd naar de TV en we hebben er samen met de kindjes van genoten! Jens vond de waterval cool en Tessa vond alle dieren in de film geweldig. Bedankt voor dit vermaak. Groetjes Paul, Simone, Jens en Tessa
  6. Frits:
    Prachtig gewoon jongens
    Sinds vandaag eindelijk via de tv af kunnen spelen
    Indrukwekkend
  7. Leo:
    6 januari 2019
    Samen met Diana op TV gekeken. Indrukwekkend en prachtig gefilmd. Super gecompileerd .Veel reisgenot nog komende tijd. Groeten en superbedankt !!
  8. Miriam:
    6 januari 2019
    Hier ook op de televisie gekeken. We hebben genoten! Heel leuk om even mee te worden genomen in jullie reis! X
  9. Trudy Kesselring:
    7 januari 2019
    Geweldig!! Wat een prachtige film en ook de muziek erbij, kippenvel!!! Hebben ervan genoten!
    Heel veel plezier in Dubai!!
  10. Lida:
    14 januari 2019
    Prachtige film van een heel mooi land.