Planning en hoog bezoek!

25 augustus 2018 - Kuala Tahan, Maleisië

Tussen al onze reisbelevenissen door, nemen we graag even de tijd om jullie bij te praten over onze planning. De afgelopen weken is er veel gepland, en niet alleen door ons, want we krijgen onderweg hoog bezoek!

We zijn nu in Maleisië en de reis gaat verder naar Singapore, (Maleisisch) Borneo, Brunei, Indonesië (Java en Bali), Nieuw Zeeland en Sri Lanka.

Op Bali krijgen we bezoek van Martin, de neef van Niels. Wat geweldig dat je komt! We gaan in een kleine twee weken het prachtige eiland verkennen. Eens kijken of je nog een beetje kan scooter rijden!

Op Sri Lanka wordt een hoogstandje op planningsgebied ten uitvoering gebracht. Eerst komen Pa en Ma Horst en Eline en Bas een ronde Sri Lanka met ons maken en daarna sluiten we aan bij de familie Geertsen, want ook Jos, Marjo en Anouk maken de overtocht. We vieren dus kerst met de familie Geertsen op Sri Lanka! Voor beide setjes ouders is dit natuurlijk een geweldige overwinning, want wie had gedacht dat ze ooit nog zo ver zouden vliegen en een rondreis zouden maken door dit soort landen. En hoe bijzonder is het dat onze zusjes en Bas ook meekomen?!

We hebben er heel veel zin in!!

1. Bianca Jacobs:
    29 augustus 2018
    Eén woord geweldig, allemaal bij elkaar op zo'n bijzondere plek.
  2. Wilma Janssen:
    29 augustus 2018
    Wat een mooie reis, geweldig!
  3. Danielle Roest:
    29 augustus 2018
    Wat geweldig dat het zo lukt met de planning. Zie je toch nog even de familie. Geniet er maar van.
  4. Trudy Kesselring:
    29 augustus 2018
    Wat een fijn vooruitzicht voor jullie ouders en andere familie!!! En natuurlijk ook voor jullie om samen mooi momenten te gaan beleven.
  5. Emmy bak:
    29 augustus 2018
    Wat heerlijk om jullie familie daar te ontmoeten, wat een fijn vooruitzicht. Wat zal er genoten worden.